luni, 14 octombrie 2013

Aripi de fluture

Buna fetelor!


“Machiajul este pur si simplu o extensie a personalitatii tale, iar culorile, hainele si machiajul, toate exprima si spun cate ceva despre tine” Gene Simmons

Imi place machiajul, sa ma machiez si sa machiez. Sa observ cum sub miscari de pensula tenul prinde poveste, cum frumosul din fiecare este mai evident.
Pe modelul  meu de astazi, Ana, am asezat  alb argintiu iar la colturile exterioare am ales un roz trandafiriu intarind la sfarsit machiajul cu codite negre precum aripi de fluture. Obrajii i-am conturat pentru inceput cu un caramiziu aplicand in cele din urma un roz  asemanator cu cel de la ochi. Buzele le-am pastrat tot in acelasi spectru color flosind un ruj rozaliu dar o nuanta pala, potrivita machiajului incarcat de pe pleoape.




Am finisat totul cu o sedinta foto si cateva zambete !

                                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu