marți, 4 februarie 2014

My 2014 Wish

Pentru mine;
- nu cred ca am vazut dragalasenie mai mare, pufosenie mai dulce si nevinovata.
 -nu cred ca exista acum sufletel mai mic si scump pe care sa-l doresc.



Daca nu ati ghicit deja este vorba de un catelus de Yorkshire Terrier. Cred ca se fac deja 2 ani de cand imi doresc dragalasenia asta si mi-am propus ca anul acesta sa fac cumva si sa imi cumpar unul.
Sunt o rasa de catelusi foarte mici dar cu o personalitate definita. Sunt jucausi, veseli, devotati, aventurieri firavi si iubitori. Cum sa nu iti placa de un asemenea puisor?

6 comentarii:

  1. e foarte scump. si mie imi plac... am avut parte de un catelus Yorkshire Terrier gri cateva zile..m-am indragostit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :X tare dragalas era! Sa-mi tii pumnii, daca ma angajez pe el se duc banii :))

      Ștergere
  2. sunt frumosi intr-adevar.. poate daca esti cuminte vei primi unul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :X:X uuuu Abia astept! Poate reusesc totusi si fac si eu $$ :(

      Ștergere
  3. Foarte dragalasi si jucausi :X.Sper sa reusesti sa iti cumperi :*:*

    RăspundețiȘtergere